Testimonial Marea Britanie Work and Travel in UK

„Buna,ma scuzati ca nu am raspuns mai demult, totul este perfect, muncesc 6 zile pe saptamana, m-am acomodat repede, toata lumea se poarta frumos, vremea este foarte urata, dar m-am mai obisnuit, sunt foarte seriosi cu banii, nu prea am motive sa ma plang… In hotel mai sunt 2 romani la vase, deci am si prieteni.. Ce sa va spun, va multumesc, este a 3-a oara cand am plecat cu zipTravel si nu am fost dezamagit! Toate cele bune de sarbatori!  Va pup!” Marian C. 2014

Lasă un răspuns

