Experientele impartasite ale clientilor nostri

Ce poate fi mai edificator decat povestea celor care au plecat si sunt deja in Marea Britanie? Iata cateva exemple:

“Sunt bine si totul este ok. Am 3 zile libere de la munca si profit de ele sa ma relaxez si va si pot scrie. M-am acomodat foarte repede si imi place aici. Pentru mine e ca si cum nu as fi plecat in alta tara si ma inteleg de minune cu toata lumea, am si cativa colegi romani cu care mai pot vorbi si un magazin romanesc in apropiere, pot spune ca nu imi lipseste nimic. La munca este foarte bine, m-am obisnuit cu toate si consider ca fac o treaba buna, sper ca si patronii sa fie multumiti de mine.
Sa aveti un weekend placut si multumesc pentru interesul acordat.”

Adrian B.

 

“Per total este in regula aici ! La munca am intalnit inca 2 romani in departamentul meu care ma ajuta si altii prin alte departamente dar nu numai, si cei straini sunt saritori si intelegatori. Managerul este de treaba si intelege ca ma descurc putin mai greu cu limba. In functie de tura pe care o am am cel putin o masa la hotel si lucrez aproximativ 50 h pe sapt pt ca e foarte multa treaba in aceasta perioada. Este o experienta placuta si nu regret ca am plecat, ne mai auzim !”

Bogdan P.

 

„Buna,

Abia de cateva zile mi-a pus internet prin cablu si nu am putut scrie sau face mare lucru, am avut limitat pana acuma.
Jobul este ok, usor, nici nu stiu cand trece o zi de munca. Toata lumea imi sare in ajutor ca sunt la inceput, imi explica, si colegii si managerii. Am fost in training o saptamana jumatate care a fost obositoare caci a trebuit sa stau 10-13 ore la munca si nu prea am avut timp de nimic desi aveam destule de rezolvat, dar acum am inceput program normal de 8 ore, este foarte lejer si ma descurc. Nu este ceea ce imi doream sa fac dar pot spune ca sunt multumit de job mai ales de faptul ca pot munci cum vreau eu. In rest oamenii de aici sunt de nota zece si orasul este super din toate punctele de vedere, imi place mult mai mult decat in Londra.
Cam atat va pot spune momentan si multumesc pentru email. ”

Adrian B.

 

„Buna,

Scuze de intarziere dar am fost cam ocupata cu munca saptamanile astea. Totul este ok, imi place hotelul si ceea ce fac, colegii sunt ok iar managerii si supervisorii sunt multumiti de mine.
Am primit zilele trecute si national insurance number.
Referitor la poze nu am ce sa-ti trimit inca pentru ca nu am prea facut poze dar o sa-ti trimit de indata ce am.
In rest totul e bine, m-am acomodat, mi-am gasit cazare repede (ieftin si aproape de hotel), vremea s-a imbunatatit si aici si cam asta este tot ce-ti pot spune pana acum.
Tinem legatura,

Mihaela ”

 

//

Lasă un răspuns

